Klachten en Onvrede bij Gezinshuis Vivre
Bij Gezinshuis Vivre vinden we het belangrijk dat iedereen zich prettig voelt in ons huis. Bij vragen, onenigheden of klachten kunt u altijd bij ons terecht. Wij staan open voor een gesprek en werken graag samen aan een oplossing. Dit kan persoonlijk met de gezinshuisouders Rogier en Ester via telefoon of WhatsApp (06 24458023) of per e-mail: info@gezinshuis-vivre.nl. Voor extra ondersteuning kunt u ook een beroep doen op een onafhankelijke vertrouwenspersoon van Jeugdstem.
Als we er samen niet uitkomen, heeft u het recht om zich direct tot de onafhankelijke klachtencommissie te wenden. Wij zijn aangesloten bij het Klachtenportaal Zorg, waar u uw klacht kunt indienen. Klachtenportaal Zorg beoordeelt of uw klacht in behandeling wordt genomen en welke procedure van toepassing is. U kunt ook contact opnemen voor advies over hoe om te gaan met onvrede, zonder een formele klacht in te dienen.
Klachten kunnen worden ingediend via het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg of per e-mail: info@klachtenportaalzorg.nl. Heeft u een klacht als samenwerkingspartner of opdrachtgever? Deze dient schriftelijk en onderbouwd ingediend te worden via brief of e-mail: info@gezinshuis-vivre.nl.

Gezinshuis Vivre
info@gezinshuis-vivre.nl
www.gezinshuis-vivre.nl
0624458023